véghajrá

Az a helyzet, hogy azt hittem, hogy tele leszek szabadidővel....és nemmm.... Sikerült 7 hónapot ledolgozni pocakkal és szeptember elején leadtam az összes ruhámat, persze decemberben is bemehetek, meg bármikor nagyon szívesen látnak és minél előbb menjek vissza.... felvettek 3 embert a helyemre, akik nem sokat érnek és folyamatosan jönnek hozzám a visszajelzések, hogy nagyon hiányzom onnan, de maradok a seggemen.

 

Elvileg bármikor jöhet most már Réka Babónk! Be vagyunk sózva már rendesen, hogy foghassuk a kezünkben! Igaz Tesóm még festi a kiságyat, de azért már jöhetne. Össze is vagyok pakolva, rajtra készen. Hihetetlen jó a kórházi csapat, Akik Velünk lesznek, úgyhogy teljes nyugodtsággal várjuk a Nagy Napot!  Jóóóóó aznap biztos zizi leszek egy kicsit! :P  Szóval van egy marha jó szülészdokink és hozzá egy fasza szülészcsajszink! Egy valamit nem szabad, de ezt minden este letisztázzuk a KisCsajunkkal elalvás előtt, semelyik kedden nem szülhetünk, mert máshol van akkor a szülésznőcink, de azon kívül tök mindegy, hogy mikor megyünk! Gyakorlatilag ruhákat nem is kellett szinte semmit sem vennünk, mert úgy el lettünk látva ismerősök által, Apa hisztizik is már, hogy a Lányának már most több ruhája van, mint Neki! :D :P ...és tényleg!!!! :) De már sikerült annyi játékot vennünk, hogy csuda!!! Megtaláltam az értelmes oldalát a Fb. alkalmazásnak és mindenféle csoportban ott vagyok és őrült jó árakon tudunk mindenféle csudisághoz hozzájutni! Lassan búcsúzom, vagy jövök még előtte, de utána tutira, amikor már nem fog itt csuklani a pocakomban!!! Imádom már most őrületesen!!! :)