Moci szerelem

Már egy jó pár hete szerettem volna írni erről a dologról, miután letöltöttem pár képet a Művészről :D , csak nem volt rá időm, hogy megalkossam, hogy honnan is jött pl. a motorok szeretete! Kb. 20 évig a XI. kerületnek egy nagyon jó részén laktunk, a Sasadi úton, a második megállóban, jó kis családi házikós részen, pont a mi utcánk vitt ki a kertek alatt Gazdagrétre, úgyhogy elég forgalmas hely volt a mi sarok telkünk. Közbiztonságilag is minden rendben volt, mert ha esetleg nem zártad be reggel az ajtót, nem ment be oda idegen, késő esténként is elmehettem nyugodtan futni, mindenki ismert mindenkit, jó kis környék, nagyon szerettem ott lakni! Valahogy a mi környékünkön csak csajok nőttek fel és egy megállóval feljebb, na arra felé laktak a fiús családok! Tesóm is autós iskolában tanult, aztán elkezdett ralizni, úgyhogy innen már elindult a benzingőz iránti szeretet, de valahogy a motorok kimaradtak addig az életemből. Szóval ott feljebb lakott egy család 3 marha jó gyerekkel -Tamás, Titusz, Tihamér - és ahogy nőttek, jött meg az eszük és elkezdtek Mz-vel motorozni, aztán apuka sebész volt és a fiúknak egyre jobb motorjaik lettek és még hozzájuk csapódott még egy jó pár hasonló csávóka és ott jöttek - mentek az utcákban! Volt, amelyiknek a cross motor volt a mindene, volt gyorsaságis őrült is és persze az elmaradhatatlan chopperesek sem maradhattak ki a sorból, úgyhogy volt mindenféle motor, mindenféle fiúval! Természetesen nekem is pont mindig arra kellett futnom teljesen véletlenül, ahol ők bütykölték mindig a mocikat a garázsukban, de ez már mellékes! :D Egy idő után hozzájuk csapódott egy érdekes fazon. Valahogy kilógott a sorból, nem csak a hosszú hajával hanem a motorjaival. Ő volt P. Tamás, Aki Ural motorok szerelésével kezdte el pályafutását, imádtam ahogy motorozott ( persze, mint az állat és azok a hangok közben..kész voltam tőlünk, már messziről hallottam, hogy mikor Ő közeledett és rohantam az ablakhoz, hogy lássam és hogy jobban halljam a hangját a gépnek! ) Jah és nem szabad elfelejteni, hogy nagyon helyes fiúúú volt.....most meg már pasi lett belőle és még jobb lett! :D Szóval hiába nem laktam messze a fiúktól Anyáék révén másik általános iskolába jártam, pedig majdnem oda kerültem, ahova ez a sok fiúka járt, csak az valami napközi otthonos vagy mi a fenés iskola volt és hazafelé nem tudtak volna engem össze szedni, szóval így pont nem tudtam velük sehogyan sem megismerkedni, pedig marha jó bagázs lehetett, jártak motoros kirándulásokra meg ilyenek. Viszont a szakközép iskolát együtt nyomtuk ezzel a Tomi gyerekkel a Mester utcában, én a közgazdaságiba jártam, Ő meg oda, ahova a Tesóm is, az autósba. Nagyon sokszor mentünk együtt a buszon is és a villamoson is reggelente, sőt volt olyan is, hogy hazafelé is együtt jöttünk, de nagyon sokáig nem beszélgettünk, csak piszkosul néztük egymást! :P Aztán már nem tudom, hogy hogyan, de valahogy szóba elegyedtünk....a buszon is utána mindig odamentünk egymáshoz, helyes és aranyos volt! Szóval a lényeg, mert hogy piszkosul elkalandoztam, az volt, hogy én az emeleti erkélyről állandóan sasoltam ezeket a jófiúkat és a jobbnál jobb motorjaikat....aztán 1997-ben elköltöztünk onnan és minden infó megszakadt a fiúkákról és a motorjaikról. A motorok iránti szeretet megmaradt szerencsére! Aztán egyszer csak eljött a Tesómék céges bulija ( 2007 vagy 2008 ), ahova jól befogtak a fiúk melózni és egyszer csak megjelent P. Tamás ( egy ideje már Sapi néven fut )és hozta a csuda motorját, amire a Tesóm!!!!! kérte meg, hogy kiállítják a bejárathoz! Szóval ez a két jó madárka, mint akkor kiderült, nagyon jó barátságban van egymással, csípi Tesómat, de nekem meg az állam majdnem leesett, amikor összefutottunk az ajtóban! Jött Tesóm, bemutatott minket, Ő is csodálkozott, hogy mi honnan ismerjük egymást, óriási volt!! :D ...Na onnantól kezdve néha, amikor összefutunk, jókat mosolygunk a nagy pusziszkodások után! :)  De hogy milyen kicsi a világ! Na és akkor a MŰ! Amit kitettünk a bejáratba, az nem volt más, mint a The Time Machine, ami egy általa tervezett és épített 2007- ben Németországban Európa bajnok és ugyan ebben az évben pedig Amerikában a világbajnokságon az 5-dik helyezett lett gépsárkány, amivel simán megelőzte a nagypofájú OCC-s Teutul családot! Vannak sztorijai bőven, napokig lehetne hallgatni! :)  A tudnivalók: A félkarú, légrugós első teleszkóp segítségével állítható magasságú motoron minden elem korhű. Általában a huszadik század korai időszakát idézi, és minden fémmunka kézzel készült rajta. Korszak szempontjából talán a blokk lógna ki egy picit sorból (de ez is csak elvben, mert a látvány full egységes), a váltón kívül szinte az a legújabb elem – a maga 41-es születése ellenére. Az 1200 cm3-es Knucklehead blokkot ( ami ugyebár egy Harley ) a hajtáslánc következő elemeként egy japán autó automata sebváltója követi, melynek fémöntvénye igazából tökéletesen illik az oldie arculatba. Sapiék felhasználtak még Izs, Zsiguli és Trabant alkatrészeket is, melyek egyáltalán nem lógnak ki a sorból, a motoron húszas évekbeli lámpák kaptak helyet, a kerekek igazi unikumok: kőrisfából esztergált küllők rézgyűrűkkel csatlakoznak a méretes 20 colos felnihez. Egyszóval gyönyörűűűűűűűűű!  Röviden ennyi! :D

A gép és az Elkövetője :) :P

MF8O9728.jpg

rang05.jpgEz pedig az EVO Idő gép

tm1.jpg