Miiii? Igen, MI! :)

Jajjjjj, legszívesebben kikiabálnám a világba, hogy boldog vagyok, meg azt is, hogy Ő is az! Az a baj, vagy pontosabban nem is baj, hanem kellemetlen, de lehet, hogy ez sem a legmegfelelőbb szó rá, a lényeg, hogy ismerősök megkérdezik, hogy hogy vagyok én meg vigyorogva közlöm, hogy jóóól vagyok. Eddig ezt csak mosolyogva csináltam, de egy hete vigyorgás van, úgyhogy ez feltűnik. És akkor erre jön a következő iszonyatosan kíváncsi kérdés, hogy na akkor mesélj, mert itt pasi van! Egyrészt nagyon nem akarok én mesélni, mert ez a Mi magánügyünk, nagyon nem tartozik a nagyközönségre és annak mesélek el esetleg egy hangya részletet, akiről én gondolom, hogy megosztható vele, mert esetleg még érdekli is tényleg. Az az érdekes, hogy nagy boci szemekkel hallgatják végig, vagy pontosabban egy kis darabkáját a napról - napra épülő kapcsolatunkból és látod rajta, hogy nem hiszi el, hogy van ilyen, amiket mondok Róla, Rólunk, mondom persze dióhéjban. Ma teljesen megrökönyödtem ezen, mert egy olyan embertől tapasztaltam mindezt az arca kiírt furcsaságot, aki imád és barátom vagy 15 éve, hogy ott is hagytam és megfogadtam, hogy marha rövidre fogom fogni a feltett kérdésre a választ. mindenre a válasz az lesz, hogy "jól" aztán kész, nem érdekel senki sem.... Nem emlékszem, hogy írtam - e már ide valamennyit ide Róla, de lehet, hogy titok is marad! :D :P Ehelyett írok szavakat:

megnyugvás, szeretet, odafigyelés, bókok, mosolygás, becézés, szerelem, kiegyensúlyozottság, azonos gondolkodás, féltés, óvás, lelki társ, kommunikálás, tervezés, kivitelezés, jókedv, csókok, előre látás