Címtelen bejegyzés

Nos Rembrandt kipipálva....Anya sajnos nem jött velem, mert eléggé nincs jól, úgyhogy belevetettem magam a képek közé egyedül...mármint nem, mert kismillió ember volt ott rajtam kívül....szóval érdekes volt...a kortárs holland festők képei persze többen voltak, kb. olyan volt az arány, hogy a 100 képből mindössze 15 volt a "Mesteré", a harmadik vagy negyedik terem után, ahol még nem találkoztunk a képeivel egy nőci mellettem odaszólt a lányának, hogy azért már szeretne Rembrandt képeket is végre látni..jogos volt a dolog...addig volt sok kép portrékkal, csendéletekkel, tájlépekkel...ugyebár az 1600-as évekről beszélünk...mindenki fekete ruhában, tök sötét hátterekkel, egyforma, fehér arcú emberek teljesen egyforma ábrázattal néztek minket, mindössze egy képen láttam egy kislányt megfestve egy csepp mosollyal az arcán, de szerintem az is véletlen volt, jah meg nagyon aprólékosan megnéztem egy óriási nagy képet, gyakorlatilag a szobám egyik falát simán beborítaná, volt rajta egy agár szerű kutya, az vicces volt, mert lógatta a nyelvét, viszont az első fogai meg voltak festve...na de aztán jöttek A képek...Ha ezt a 100 képet egymás mellé tették volna mindenféle felirat nélkül, simán ki tudnám választani azt a 15-öt, amiket ő festett....gyakorlatilag ég és föld a különbség..és félelmetes az, hogy hogyan tudtak ilyen jó állapotban megmaradni ezek a képek, mert azért hallottunk érdekes dolgokat néhány kép barangolásáról a nagyvilágban....egyszóval örülök, hogy elmentem és megnéztem kari ajcsiként.

Mai szösszenet : Egy nő, 30 és 45 éves kora között a legalkalmasabb arra, hogy új életet kezdjen. Ekkor a legszebb, ekkor a legfogékonyabb a lelki intuíciókra, ekkor hagyatkozhat leginkább a megérzéseire. Eddigi melléfogásaiból sok mindent megtanulhatott. Igen, eddig nem késő. 30 és 45 év között még mindent megélhet. Sokkal inkább mint huszonévesen. A nagy szerelemet, a nagy szenvedélyeket, a kedvenc filmjeit kedvese karjában, a kedvenc szini előadást párja oldalán. Ebben a korban a nő, igazi ajándék egy férfinek. Ekkor még lefelejtheti a csalódásait, elfelejtheti rossz választásait, és immár érettebb szemmel, fejjel és szívvel választhatja ki azt a személyt, aki mellett immár végleg kiköthet, akitől már nem kell tovább hajóznia, akinél végleg lehorgonyozhat. Akivel megépíthetik az örök hidat a két szív között, ami csak az övék.                                   Nos én ki- és le is töröltem magamat mindenféle kereső helyről, mert Ő az utolsó. Vagy Ő marad, vagy Ő volt az utolsó és ha esetleg az utóbbi történik, akkor egy-két évet lenyomok egykén, aztán meg eltűnök, mint szürke szamár a ködben, mert így minek lenni...mindig mindenért meg kellett küzdenem, sosem kaptam tálcán semmit...most is megtenném, de betartom a szabályokat, de az biztos, hogy Ő az első ember, meg az utolsó is az életemben, Akiért tényleg mindent megtennék..ha hagynák