----------------------

Húúú a világon az a legrosszabb érzés, amikor nem hiányzik az ember a másiknak....és úgy néz ki, hogy a megoldás/megbeszélés/helyreállítás helyett a legegyszerűbb dolog a meghátrálás, ezt egy kicsit gusztustalan dolognak érzem, de szerintem nem nekem kellene lépnem, na meg úgysem venné már fel a telefont sem, úgyhogy tök mindegy....még jó, hogy felnőtt emberek vagyunk. Persze nekem mindentől függetlenül piszkosul hiányzik, de ez nem számít most, meg később sem....majd elmúlik....jóóó pár hét múlva....remélem. Addigra meg tényleg nádszál vékony leszek :/  Csók Mindenkinek, Aki még olvassa ezt az izét, és szeresse mindenki a másikat, mindenféle hülyeségével együtt is, mert szeretni jó, és szeretve lenni is!!!!  ♥

és persze, hogy azóta mindig visszaköszönnek dolgok mindenhonnan.....

10959568_825672074165398_6656288659666190869_n.jpg

nagyképű azért nem vagyok...csak a második...voltam...

valahogy sosem jutottam el addig, hogy elolvassak egy dalszöveg fordítást...hát most megtettem.... Far away....Gotta be Somebody....hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm