:O

Anya, meg a jobb oldali tüdőgyuszi esete forog fent 50%-os légzésfunkcióval, jah és már jobban van ilyen értékek mellett...király...bármennyi pénzt megadnék annak, aki napközben egyszer egy negyed órára a géppel megmasszírozná a hátát, hogy a dzsundzsi lerezegjen a lebenyeiről, mert akkor hamarabb gyógyulna, mert kevés az az esti gépezés, amit én csinálok Neki, kellene egy napközben is, de ugyebár mindig meló van....
Egy kis csütörtök esti remélem rém mese: A tavalyi év vége felé T. találkozott egy idiótával, ínyére való volt elvileg, gondolta, valamire csak tudja használni egy darabig és aztán majd eldobja. No ez az idő vészesen lerövidült, mert azzal nem számolt, hogy ez a hülye p... esetleg beleszeret és elfogadja Őt , az akár néha furcsa tulajdonságaival, körülményeivel, családos dolgával meg mindenféle csomaggal és beszart attól, hogy valaki egy normális párkapcsolatot akar kialakítani Vele és mi lesz az Ő függetlenségével akár. Gondolkozott és aztán az eszébe jutott, hogy a legrövidebb úton hogyan tudna megszabadulni tőle....amit nem szeret a p...., na azt kell alkalmazni: nem találkozni vele és nem írni rá és akkor majd egy idő után ő fogja mondani, hogy legyen vége a dolognak, mert ugye mindenki felé nagy az arc, csak ilyenkor nem egyenes és gerinces az ember, hogy odaálljon és milyen fasza dolog így a másikat megalázni és különben meg milyen vagány azt mondani mindenkinek, hogy kirakott a csajom a hóra. Úgysem fogja senki sem megkérdezni Tőle, hogy miért, csak sajnálni fogják szegény fejét és így nem is kell megválaszolnia a kérdést, hogy azért, mert egy szar alak vagyok, egy önző fasz. Nem tudjuk, hogy mi az igazság, mert nem ismerjük annyira a másik oldal valamelyik másik oldalát, de akár lehet ez a variáció is, ez mondjuk eléggé gusztustalan lenne. De ha ez van, akkor ez a jómadár a későbbiekben ne kezdjen bele semmiféle kapcsolatba, mert nem érdemel meg senkit sem, arról meg ne is beszéljünk, hogy nem kellene belőle még egy ilyen embert csinálni, csak picibe, mert semmi jót nem tudna neki felmutatni, jó dologra nem tudná tanítani. Az ilyen ember maradjon otthon, emberek közé se menjen, és reszelje saját magának, mert ugye szerencsére sosem kopik el.... Reméljük, hogy ez tényleg csak egy fikció és csak az én elmebeteg, nemnormális fejemben agy nélkül fordul meg ilyen dolog és Ő nem ilyen...ennyire azért nem nézhettem beeeee, meg nehogy már velem történjen meg ilyen...csak semmi jelét nem tapasztalom az ellenkezőjének és ez a gáz. Viszont jó érzés a barátoktól, innen, onnan meg amonnan is a visszajelzés, hogy nem az én készülékemben van a hiba és hogy szeretnek, mert ŐK tényleg ismernek...vették a fáradtságot, hogy megismerjenek, hogy milyen is vagyok valójában...hosszútávon.....ki lehet bírni naaaa! :D :P és nem bánták meg! No de ezt is csak remélem! :D :P :) úhhh, tényleg nem vagyok százas :/ :D :P Nincs lehetetlen, csak tehetetlen! - ezt nem szabad soha elfelejteni!!!
Bevállalós voltam megint :D... szombat estig borzasztó finom pogácsát kell megtanulnom sütni valahogy....életemben nem próbáltam még, szerintem nekikezdek szombat hajnalban, hogy valami legyen belőle estig :P :D
Ma meg az jutott az eszembe, amikor táncoltunk a konyhában....nagyon röhögtem :P