Az utolsó csont rágása következik

Nem könnyű megélni azt a szitut, amikor az ember találkozik végre a másik felével egyszer az életben, boldogságában majd kiugrik a gatyájából, megvan az, akivel simán ellenne élete végéig, majdnem stimmel minden, a zenétől a kajáig, de most nem fogom felsorolni az összeset és működik a beszélőkénk is egymás felé, minden okés elvileg... aztán beüt egy probléma, amit az addig megismert dolgokból, amik el lettek mesélve nekem - már ha igazak voltak azok, meg ismerve az én hátteremet és képességeimet, részemről 2-3 variációt felállítva simán átvészeltünk volna azt az időszakot, amíg rendeződnek a sorok körülötte, de a faszavagányremete simán az eszembe sem jutott figurát választotta mindenféle kommunikáció nélkül...feláll és elmenekül jóóóó messzire - elvileg -  és mindenkit itt hagy a sz@rba ( nem csak engem ), ez az egész egy totál gyenge palira vall, így viszont bebizonyosodott, hogy marhára nem is hasonlítunk egymásra...szerencsére, mert én nem vagyok ilyen...meg olyan sem, hogy "majd találok valakit, aki megérdemel" szöveggel magyarul bevallja, hogy egy nulla az ember és nem képes harcolni semmiért sem, főleg azért, amitől jobb lenne az élete/életünk...jah, mert hogy lusta és kényelmes...nem is fog sosem bele esni semmi sem a szájába...Viszont jöhetne valaki egy bazi nagy vésővel, hogy kiszedje belőlem, mert még bennem van....a francért vagyok ilyen ragaszkodó? És miért kellett ennyire megszeretnem? És miért kellett Nekünk találkoznunk decemberben egyáltalán és ilyen rövid időre?..Hogy az ember 2 pillanatra megtapasztalja, hogy milyen is lenne a jó??...meg mert ez volt megírva akkorra...csak a folytatást nem tudjuk, az majd jön valahogy mindenki életében..de azért jó lenne látni még, de nem fogom soha.....még mindig megvan a parkolós papírja, de valszeg Ő már kidobta az övtáskát....jól tette, mert úgysem tetszett neki, mert nagy volt....és a vicces, hogy nekem még mindig elég sűrűn az eszembe jut, viszont én meg sem fordulok az agyába szerintem...na jóóóóó, ez annyira nem is vicces... :P ....no de megyünk tovább, ahogy Ő is...csak ne mondaná mindenki, hogy olyan jól kezdődött, én meg befejezem, hogy viszont elég sz@rul végződött...

Kedves F.! Egész jók vagyunk a túraautós játékban, most néztem az eredményünket....ha nyerni nem is fogunk a szezon végén, de ez akkor sem rossz kezdésnek! :D :P :)  Max. majd kisorsolnak :)